Kisah Babi: Trip Melancong Bersama Babi

Babi betul la babi nie

Ada seekor Babi yang bernama Lincorn telah merancang untuk membuat trip ke satu destinasi di selatan Tanah Melayu. Mungkin ingin melawat sekitar ibu kota Kuala Lumpur. Lincorn merupakan sindeket ketua virus H1N1 telah mendapat royalti daripada penyebaran virus influenza A H1N1.

Sumber akhbar The Khainzir Press telah merekod bahawa Lincorn mempunyai dana berbilion ringgit hasil daripada virus ini. Akhbar itu juga menyebut Lincorn akan mendapat satu bilion ringgit bagi nyawa yang terbunuh hasil H1N1. Mengikut rekod hari ini seramai 72 orang telah tewas akibat virus H1N1 di Malaysia sahaja.

Oleh yang sedemikian, Lincorn telah berjaya membeli sebuah lori dan mendapatkan lesen pengangkutan daripada Kerajaan TM. Lincorn telah mengupah seorang pemandu yang masih lagi tidak dikenali identitinya untuk membawa lebih kurang 100 sahabat Lincorn untuk ke satu destinasi.

Dalam perjalanan ke selatan, dengan kuasa yang Maha Esa, telah menumbangkan lori tersebut dan Lincorn dipercayai terbunuh kerana dihimpit oleh lori terbabit. Dalam kemalangan tersebut, orang ramai tidak mahu berhenti membantu kerana rakyat Malaysia tidak pernah menanam sifat membantu spesis Babi ini.
oleh kerana tiada pihak yang ingin menghulurkan bantuan, agensi Peronda LebuhRaya (PELEBUR) telah dipanggil untuk membersihkan tempat kejadian. Khinzair Press menyatakan beberapa kawan Lincorn berjaya melarikan diri melalui susur longkang yang dapat dirakam dengan kamera amatuer oleh seorang penunggang motosikal.

Info anda: Hindarilah babi dari tempat anda. "Babi musuh yang nyata".

Slogan Malaysia zaman kini.
  • One Malaysians/Satu Malaysia
  • H1N1
  • Satu Saham Satu Amanah

0 luahan tetamu: